Reparatii sisteme incalzire si spalare sisteme racire

0 +

Ani experiență

Reparatii caldura auto

Reparatii sisteme incalzire

Sistemul de incalzire nu functioneaza eficient? La GSH Autoclima putem diagnostica si remedia problema, indiferent daca este suflanta defecta, caloriferul infudat, motorasele de reglaj temperatura defecte sau decalibrate, caz fericit in care dupa o adaptare a clapetelor problema a disparut, fara sa fie necesara inlocuirea unei componente. In cazul caloriferelor infundate unde lichidul de racire este contaminat, necesita spalarea sistemului de racire si inclusiv demontarea termostatului pentru a putea face spalarea correct. In cazul sistemelor de racire contaminate sever cu rugina sau alte depuneri, poate necesita inclusiv inlocuirea radiatorului, a vasului de expansiune, etc., altfel nu se poate remedia problema decat pe termen scurt, si exista riscul in iarna urmatoare caloriferul sa se infunde din nou.

BMW X1 inlocuire vaporizator AC

BMW Seria 3 Inlocuire vaporizator AC

Reparatii compresoare AC

Remediere defecte electrice HVAC

Spalare sisteme racire

Inlocuire calorifer incalzire si spalare sistem racire

In peste 90% din cazurile in care schimbatorul de caldura (caloriferul) este infundat, lichidul de racire este contaminat, situatie in care este necesara spalarea sistemului de racire, dupa caz inclusiv demontarea termostatului pentru a putea face spalarea corect.

In cazul sistemelor de racire contaminate sever cu rugina si alte depuneri, poate necesita inclusiv inlocuirea radiatorului, a vasului de expansiune, etc., altfel problema nu se va remedia decat pe termen scurt, iar foarte probabil iarna urmatoare (in cazul fericit) caloriferul se va infunda din nou cu mizeria ramasa in sistemul de racire.

La GSH Autoclima avem doua optiuni de spalare a sistemului de racire

  • Spalarea automata, in care se conecteaza un aparat dedicat de curatare la sistemul de racire al masinii care filtreaza permanent tot lichidul de racire si curata sistemul cu o solutie dedicata bi-componenta, proces care se desfasoara cu motorul pornit, si temperatura lichidului de racire la 90 grade, pentru a avea tot circuitul de racire si termostatul deschis, si a putea curata intreg sistemul de racire,  fara a ramane portiuni in care solutia de curatare nu ajunge. Durata unei spalari este de 2-3 ore
  • Spalare manuala, folosita pentru a indeparta depunerile masive de pe sistemul de racire, care este urmata de spalarea automata, pentru a ne asigura ca in sistem nu raman nici cele mai mici impuritati. Durata unei spalari este de 4-6 ore, implica demontarea mai multor componente din sistemul de racire, iar pentru a incepe procesul de spalare, lichidul de racire trebuie sa fie la o temperatura de sub 40 grade

Termenul de remediere  pentru spalarea sistemelor de racire este de 48 ore, deoarece pe parcursul procedurii de spalare este nevoie ca temperatura lichidului de racire si a motorului sa scada de la 90 de grade la sub 40 grade, proces care nu poate fi accelerat pentru a nu deteriora garnituri, etc.  Motiv pentru care toti clientii nostrii care programeaza o spalare a sistemului de racire beneficiaza gratuit de masina la schimb pe durata reparatiei (combustibil inclus o distanta de 300km).

Pentru a ne asigura ca sistemul de incalzire functioneaza la eficienta maxima, utilizam doar lichid de racire de calitate (exclusiv HEPU sau O.E.)

Alte servicii oferite

Utilizăm echipamente TEXA si piese calitate O.E. pentru rezultate pe măsură

Putem depista si remedia orice problema a sistemului HVAC indiferent de complexitatea acesteia (implica demontarea plansei de bord, a cutiei de clima, etc.

Avem peste 1000 de piese compresoare pe stoc, motiv pentru care putem repara compresoarele in aceeasi zi, oferind 3 ani garantie

La fiecare inlocuire de compresor AC este obligatorie spalarea instalatiei si inlocuirea filtrului uscator, pentru a elimina uleiul uzat si pilitura din sistem